פיגוע הדקירה על פי YNET: המחבל רק 'ניסה' לדקור, אבל הפצוע נפצע קשה

    דוד לזר No Comments on פיגוע הדקירה על פי YNET: המחבל רק 'ניסה' לדקור, אבל הפצוע נפצע קשה
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעה האחרונה אירע פיגוע דקירה בסמוך לחברון, צעיר ישראלי נפצע באורח קשה לאחר שמחבל פלסטיני הגיע סמוך למחסום בידוק של צה"ל בכניסה לכפר אל – פוואר, התנפל על הצעיר ודקר אותו בגרונו.

    באתר הפופולארי YNET דיווחו כמו יתר כלי התקשורת על הפיגוע, אולם מי שעיניים לו בראשו – בודאי שם לב לבילבול לא ברור במידע שהוצג לקוראי האתר.

    וכך נכתב בדיווח: "חשד לפיגוע ליד חברון: מחבל יצא מרכבו וניסה לדקור צעיר ישראלי במחסום בידוק, בכניסה למחנה הפליטים אל-פוואר. הצעיר, שנדקר בצווארו, נפצע באורח קשה. המחבל נורה על ידי כוח צה"ל".

    תודו שמשהו כאן לא ברור, ראשית כל, על פי הדיווח המחבל טרם דקר – הוא רק ניסה לדקור, ואם הוא רק ניסה לדקור – האיך מיד מדווח כי הנדקר נפצע באורח קשה?

    ולכותרת, "חשד לפיגוע ליד חברון", האם גם אחרי שהמחבל חוסל לאחר שפצע ישראלי באורח קשה – עדיין מדובר ב"חשד" לפיגוע, ואם כן, מדוע מיד – אותו פלסטיני מוגדר כ"מחבל" הרי מדובר רק בחשד בעלמא?

    ווינט 2

    לו יהי, שמדובר בטעות טכנית של עורך משמרת, אולם אם יש כאן יד מכוונת שהחליטה להמציא שפת הגדרות חדשה מסיבות פוליטיות או אחרות, ראוי שאותו גאון חדשני – ישתף את עם ישראל כולו ב'מילון השלם' ולא בכמה משפטים בודדים הקשורים בדרך כלל לפיגועים.



    0 תגובות